Ongelma prosilver-tyylissä
En saa minkään kielisiä nappeja toimimaan. Asennuksen jälkeen foorumeilla ei ollut edes englanninkielisä nappeja, joten joudun käyttämään subsilver2-themeä. Prosilevr olisi kätevämpi.
Keitä rauhassa kahvit, jos upload-jono kertyy yli 10000kt pituiseksi...
Re: Ongelma prosilver-tyylissä
Oletko virkistänyt välimuistit?
Olen varmaan 100x
Poimi jonkun napin osoite tältä forumilta ja syötä se selaimen osoiteriville. Korvaa osoitteen alkuosa oman forumisi osoitteella. Tämän jälkeen siirry osoitteeseen, joka lukee osoiterivillä. Tuleeko näiden vaiheiden jälkeen virheilmoituksia?
Luulisi sinun tietävän foorumit, ei noita kuvia pääse kattoon, ainoastaan kopioi linkin osoite ja linkki menee jonnekkin postreply.php...
kuvat on tälläsessä paikassa: ../styles/prosilver/imageset/fi/
Nojoo käytin bugzillaa... mutta kyllä kuva näky mun fooruminkin osoitteessa.
Siis kyllä kuvat jotka on imagesetissä toimii ei alikansion ../fi/ kuvat
aha, sain ongelman ratkaistua. Vastaus ongelmaan oli: näpytä virkistä-painiketta ihan tuhottomasti, yksi napsaus ei riittänyt. Aika potkutoiminen
Onahan se sinänsä, no ongelma ratkaistiin, mutta on uusi ongelma: miksi ihmeessä se toimii vain rämpyttämällä?
Onahan se sinänsä, no ongelma ratkaistiin, mutta on uusi ongelma: miksi ihmeessä se toimii vain rämpyttämällä?
Heitä on kolme kappaletta yhdelle tyylille.
Tyylien välilehdeltä täytyy virkistää mallineet, teemat ja kuvapaketit.
Ylläpidon etusivulta jos tyhjentelet, niin menee vain mallineet ja kyselyt.
Jos olit siellä etusivulla, niin välimuisti meni todennäkösesti vanhaksi ja hän rakensi ne uusiksi.
Puhumattakaan selaimen omasta välimuistista, joka muistelee yleensä hanakasti vanhoja kuvia.
Ylläpidossa on kuormituksen asetuksissa myös näppärä toiminto, joka kannattaa ottaa käyttöön aina tyylejä sorvatessa...
Tyylien välilehdeltä täytyy virkistää mallineet, teemat ja kuvapaketit.
Ylläpidon etusivulta jos tyhjentelet, niin menee vain mallineet ja kyselyt.
Jos olit siellä etusivulla, niin välimuisti meni todennäkösesti vanhaksi ja hän rakensi ne uusiksi.
Puhumattakaan selaimen omasta välimuistista, joka muistelee yleensä hanakasti vanhoja kuvia.
Ylläpidossa on kuormituksen asetuksissa myös näppärä toiminto, joka kannattaa ottaa käyttöön aina tyylejä sorvatessa...
Mitä tuolta sivulta löytyvää toimintoa pidät näppäränä tyylien sorvaukseen?Lurttinen kirjoitti:Ylläpidossa on kuormituksen asetuksissa myös näppärä toiminto, joka kannattaa ottaa käyttöön aina tyylejä sorvatessa...
Rakenna tyylit uudelleen:
tarkistaa itse, että onko tullut tiedostoihin muutoksia ja rakentaa tyylin uusiksi.
Ei tarvitte virkistellä.
tarkistaa itse, että onko tullut tiedostoihin muutoksia ja rakentaa tyylin uusiksi.
Ei tarvitte virkistellä.
Aha, olin kuitenkin virkistänyt tuolta tyylit-osiosta kaikki kolme osiota...