<li class="icon-home"><a href="http://www.finlux.org" accesskey="h">Finlux Etusivu</a> | <a href="{U_INDEX}" accesskey="h">Finlux Foruumi</a> <!-- BEGIN navlinks --> <strong>‹</strong> <a href="{navlinks.U_VIEW_FORUM}">{navlinks.FORUM_NAME}</a><!-- END navlinks --></li>
No vaikka noin, se epäkelpo linkki on vaihettava tai sivu korjattava tietty. Jos ei onnaa ftp:llä, niin tee muutokset suoraan ACP:hen. Joskus tulee ylimääräistä moskamerkkejä editorin kautta, varsinkin jos on windows.
Kiitos. Sain tämän toimimaan jo aikaisemmin. Luulin, että välimuisti on tyhjennettävä selaimesta. Olen tottunut käyttämään IP.Boardia ja tämä foorumi on minulle tuntematon. Täytyy tutkia koodia vähän paremmin. Poistin foorumin välimuistin niin heti toimi Ja se merkki oli tarkoituksella laitettu.
Tuli sellanen ongelma nyt, että en pääse ylläpidonasetuksiin. Muokkasin overall_header -tiedostoa ja tuli virheilmoitus. Miten pystyn virkistämään skinin ilman admin paneelia tai kuinka voin kirjautua ylläpidonasetuksiin? Nyt se linkki on poissa. Olen kokeillut adm/index.php osoitetta silloinkun olen kirjautunut normaalisti sisään mutta se ei suostu menemään sinne. Se antoi myös virheilmoituksen overall_footer -tiedostosta, josta nyt väliaikaisesti on copyright pois. Poistin sen jotta pääsisin ylläpidon asetuksiin, mutta ei auttanut.
Kiitos.